SILNIK
- Serwis gaźników: czyszczenie, regulacja, synchronizacja
- silnik R4 – 1200 zł
- silnik V4 – 1200 zł
- silnik V2 – 1000 zł
- silnik R2 – 800 zł
- silnik jednocylindrowy – 400 zł
- Synchronizacja gaźników – przepustnic
- silnik R4 – 400 zł
- silnik V4 – 400 zł
- silnik R2 – 350 zł
- silnik V2 – 350 zł
- Regulacja zaworów metodą płytkową
- silnik R4 20 zaworowy – 1600 zł
- silnik R4 16 zaworowy – 1500 zł
- silnik R3 12 zaworowy – 1400 zł
- silnik R2 8 zaworowy – 1200 zł
- silnik R2 4 zaworowy – 1200 zł
- silnik V4 16 zaworowy – 2000 zł
- silnik V2 8 zaworowy – 1200 zł
- silnik V2 4 zaworowy – 1200 zł
- silnik 1 cylindrowy 5 zaworowy – 700 zł
- silnik 1 cylindrowy 4 zaworowy – 400 zł
- silnik 1 cylindrowy 2 zaworowy – 300 zł
- Regulacja zaworów metodą śrubową
- silnik R4 16 zaworowy – 1500 zł
- silnik R4 8 zaworowy – 1400 zł
- silnik R2 8 zaworowy – 1400 zł
- silnik R2 4 zaworowy – 1000 zł
- silnik V4 16 zaworowy – 1600 zł
- silnik V2 8 zaworowy – 1500 zł
- silnik V2 4 zaworowy – 1400 zł
- silnik 1 cylindrowy 4 zaworowy – 800 zł
- silnik 1 cylindrowy 2 zaworowy – 600 zł
- Wymiana tłoka
- cross enduro 2T – 700 zł
- cross enduro 4T – 900 zł
- remont generalny silnika cross/enduro 2T – 1400zł
- remont generalny silnika cross/enduro 4T – 1800zł
- wymiana oleju wraz z filtrem – 120-200zł
- wymiana oleju wraz z filtrem i skasowaniem inspekcji – 250zł
- wymiana oleju w przekładni – 70 zł
- wymiana płynu w układzie chłodzenia – od 150zł
- wymiana łańcucha rozrządu – 400-600 zł
- wymiana napinacza, sprężyny napinacza – 150-300 zł
- Demontaż i montaż głowicy oraz wymiana uszczelki
- silnik 1 cylindrowy – 600 zł
- silnik R2 – 1000 zł
- silnik R4 – 1500 zł
- wymiana uszczelki pokrywy zaworowej – od 500 zł
- wymiana tarcz sprzęgłowych – od 500zł
- test ciśnienia sprężania w silniku (za 1 cylinder) – 30 zł
- Wymiana świec zapłonowych (za sztukę) – 20 zł
- wymiana filtra powietrza – od 50zł
- Demontaże i montaże silników, remonty silników wyceniamy indywidualnie w zależności od modelu motocykla
HAMULCE
- Wymiana płynu hamulcowego
- obieg z 1 zaciskiem – 80 zł
- obieg z 2 zaciskami – 160 zł
- obieg z 3 zaciskami – 240 zł
- wymiana klocków hamulcowych w 1 zacisku -od 80 zł
- wymiana tarczy hamulcowej – od 100 zł
- wymiana przewodów hamulcowych – od 200 zł
- serwis pompy hamulcowej/sprzęgłowej – 250 zł
- serwis zacisku hamulcowego – 250 zł
AMORTYZATORY, ŁOŻYSKA, NAPĘD, OSŁONY
- wymiana zestawu napędowego ze spinką – od 300 zł
- wymiana zestawu napędowego wraz z zakuciem – 400zł
- zakucie łańcucha – 100 zł
- smarowanie i regulacja łańcucha – 60 zł
- wymiana łożysk w kole – od 100 zł
- wymiana łożysk główki ramy – od 600 zł
- wymiana uszczelniaczy i oleju w przednim zawieszeniu – od 800 zł
- rozbrojenie i uzbrojenie osłon – od 300zł
OPONY
- demontaż i montaż koła – od 50 zł
- wymiana i wyważenie opony na zdemontowanym kole – od 70 zł
- wymiana i wyważenie opony ze zdjęciem z motocykla – od 150 zł
- wymiana opony dętkowej na zdemontowanym kole – od 100 zł
- wyważenie na zdemontowanym kole – 30 zł
- pozostawienie do zutylizowania starej opony – 20 zł sztuka
INNE
- roboczogodzina – 250 zł
- nieuzasadnione garażowanie motocykla – 100zł / doba
- kompleksowa ocena stanu technicznego motocykla – od 300 zł
- transport motocykla z terenu Płocka – 200 zł
- transport motocykla na terenie kraju – indywidualnie
- diagnostyka komputerowa – od 150 zł (odczyt błędów, kasowanie, adaptacje, kalibracje wyceniamy indywidualnie )
CENY MOGĄ ULEC ZMIANIE Z UWAGI NA SPECYFICZNE ROZWIĄZANIA TECHNICZNE
Ceny usług mogą się różnić w zależności od tego czy klient kupuje części u nas czy ma swoje zakupione gdzie indziej.
Cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w świetle prawa.
Podane ceny są cenami netto.